Monday, November 21, 2016

Batiste XXL volume spray | NEW improved formula | recenzija

Cao svima!
Za danas sam pripremila recenziju o novom samponu za suvo pranje, Batiste XXL volume.



Kao sto vidite, sama boca je zaista privlacna i "obecavajuca". Do sad sam probala nekoliko Batiste sampona, XXL prethodne formule, Cherry i Medium&Brunette.
Najmanje mi se dopao Medium&Brunette, jednostavno nije radio posao koji sampon za suvo pranje, pogotovo Batiste, treba da ispuni.
Cherry je imao lep miris, ali takodje slabiji ucinak od XXL-a, stoga i mislim da upravo XXL volume zasluzuje svoj post.


UTISCI:
Miris ovog sampona je zaista osvezavajuc, ali priznajem da mi nakon duzeg koriscenja zasmeta, moguce i jer me podseca na bad hair days. 😃
Sampon radi sta treba i kosa zaista izgleda kao da je tek oprana.
Ovaj proizvod mi pomogne da preguram jos dva dana bez pranja kose, ali sam njen izgled mi nije toliko privlacan. Lepse izgleda kad se pokupi u nizak rep ili pundju, jer krajevi umeju da izgledaju malo bezivotno i ne pomaze im mnogo ni kad stavim leave-in ulje, nego samo da je operem i vratim joj zivost. Lepo izgleda i kad je pustena, ali pod uslovom da nisam peglala kosu, jer onda svakako izgleda tanje i nesavrsenosti se lakse primete.
Batiste XXL volume preporucujem i to "na sva zvona" jer zaista, volumena ima i kosa izgleda cisto.
Kao zamerke bih rekla da kosu mozda matira i previse, te ume da bude veoma kruta i "ne mrda" pa nema onu zivost koju ima kad je, jel, oprana obicnim samponom. Jos jedna zamerka bila bi ta sto se dosta brzo trosi, pa preporucujem da ga kupite kad je na popustu, sto je zapravo veoma cesto.
Sastav:



Gde kupiti? Roda, Lilly, DM drogerie
Cena: oko 550 din *bez popusta*

Do sledeceg posta!
Neda

No comments:

Post a Comment