Monday, January 9, 2017

Nega kose prirodnim uljima | Kokosovo, bademovo, Amla ulje

Zdravo svima!
Nakon poduze pauze, konacno vam pisem novi post i ovo mi je vec favorit medju sopstvenim 😄

Za pocetak ove 2017. spremila sam vam post o nezi kose pomocu prirodnih ulja, savete, uputsva i utiske. Uzivajte!



Kokosovo ulje - iako postoji vec mnogo recenzija o njemu i sigurno vec i vrabac na grani zna koliko je dobro, ne mogu da odolim a ne pisem o svom dugogodisnjem favoritu... 
Kokosovo ulje koristim tako sto ga stavim noc pred pranje MINIMALNO. Tokom ovih zimskih dana, spojenih sa raspustom, ovo ulje sam drzala na kosi rekordnih 4 dana!
Nakon sto sam oprala kosu, bila je zaista posebna i mislim da skoro nije imala takav sjaj:
moja kosa posle kokosovog ulja



Ovo ulje nanosim i na teme i na duzinu. Smatram da nije bitno koji je brend, bitno je samo da je nerafinisano i hladno cedjeno.
Iz mog iskustva, ovaj nocni tretman je uvek urodio plodom kad kosi fali hidratacije, sjaja i zivosti.
Nikad ga nisam drzala samo nekoliko sati pre pranja, uvek ga nanesem u bogatoj kolicini i prespavam sa njim i nikad ga ne nanosim NAKON pranja da mi ne bi izmastio kosu.
Ovo mi je favorit medju favoritima i drasticno mi je pomoglo za rast kose u kratkom periodu redovnog koriscenja.




Brahmi amla ulje je jedan veoma divan izum!
Ova dva primerka su samo za sliku, praznih bocica ima vec 2. Kazem vec, jer se ovo ulje dosta sporo trosi, najvise zbog toga sto ga nanosim samo na teme, ne i na duzinu, jer sam citala da kosa hoce da potamni od njega a ja cuvam svetlu boju kao oci u glavi 😄
Amla ulje ne kupujem u Srbiji jer je tata nekoliko puta isao u Indiju i tamo nasao "originale".
Pre nego sto je on doneo ove marke, kupila sam u Srbiji, u prodavnici zdrave hrane amla ulje u zutoj bocici, ali njega nisam dovoljno koristila da mogu da ih uporedim.
Prednosti ovog ulja: sjaj, sjaj i rast kose! I ovo ulje koristim kao nocni tretman i preporucujem vam da ako cinite isto, ignorisete snazan miris ovog ulja i mislite na dobrobit koju vam cini 😉
Ovo ulje je tamno zelene boje a miris mene podseca na jak detrdzent, medjutim, ne smeta mi koliko sam citala da drugima smeta. Mozda sam navikla.
U mojoj porodici ga koristimo i mama i sestra i ja i sve smo odusevljene, Mojoj sestri, koja ima probleme sa osetljivom temenom umiri kozu glave i zaista ga smatra otkricem.




Bademovo ulje je takodje kupljeno u Indiji, ali sigurna sam da ga ima i u Srbiji.
Ovo ulje malo redje koristim i volim od kokosovog, ali je takodje odlicno za hidrataciju i sjaj.
Kao i amla, i ovo ulje sam trosila u proslosti, ovo je skoro otvorena bocica.
Bademovo ulje koristim tako sto ga nanesem na duzinu, uglavnom ne direktno na teme, vec ga samo rascesljam pa se nadje i na temenu. Cesto ga mesam sa kokosovim, kao i sa Allin losionom (o kom uskoro sledi recenzija).
Bademovo takodje ima malo jaci miris, ali meni prijatan i svez.

Nekoliko dodatnih saveta...
- ukoliko spavate sa uljem na kosi, obavezno stavite peskiric preko jastucnice da se ne bi obojila, izmastila i isprljala
- iz mog iskustva, ulja nema potrebe zagrevati, ali ukoliko ste pristalica toga, stavite obicnu kesu i preko nje kapu i tako prespavajte
- ako nemate vremena za nocni tretman, stavite peskir i kapu kao iznad navedeno i radite neke kucne poslove, krecite se, kako bi se ulje zagrejalo pod kapom i brze delovalo
- koristite balzam/masku posle pranja iako ste pre toga drzali ulje, kako bi zatvorili dlaku i pruzili joj "kick" i dodatnu hidrataciju
- Brahmi amla ulje mozete koristiti i na duzini, ali ako ne zelite da vam kosa potamni, stavljajte je samo na teme (i oko usiju i iznad vrata)
- kada nanesete ulje, kosu pokupite u visoku pundju, pletenicu ili je zavrnite ispod kese+kape

Nadam se da ste uzivali u ovoj dugoj recenziji! Slobodno pitajte bilo sta u komentarima, odgovaram na sve!
Puno poljubaca, 
Neda



No comments:

Post a Comment