Friday, November 18, 2016

Natural Wealth - Vitamins for the hair | recenzija

Cao svima!
Danas cu vam predstaviti kapsule za kosu cuvenog brenda Natural wealth.
Vec vise od pola godine zudim za duzom kosom i konacno vam mogu reci da sam primetila napredak.

maleni konac na bocici zanemarite, molim vas

Vitamini dolaze u cvstoj, prakticnoj bocici i otvaraju se tako sto poklopac pritisnete ka dole i zatim okrenete.
Takodje, preko njih se nalazi i vata koja ne dopusta da vlaga dodje u dodir sa kapsulama.


Kapsule su srednje velicine i dosta tvrde. Mnogi su osetljivi na to i gutanje vecih tableta im je neprijatno, ali ja nemam tih problema, pa im to ne mogu uzeti za zlo.

moram priznati da su fotogenicne!
A sad, ono sto vas i zanima - MOJI UTISCI:

Kapsule pijem 34 dana, jednu dnevno. U kutiji ih ima 60, sto je, jel, dovoljno za dva meseca.
Obavezno ih pijte posle jela kao sto je i navedeno u uputstvu, jer ce vam u suprotnom biti muka.
Jedno jutro sam je popila na prazan stomak i bilo mi je muka sve dok nisam nesto pojela, a kad je uzmem nakon jela, nema tih problema. Nisam primetila povecanje apetita ili promene u kilazi.
Iako su namenjeni kosi, primetila sam i druge, pozitivne promene.
Nokti su mi cvrsci i ne lome se, te su konacno svi iste duzine i to dugi.
Sa kozom nisam imala problema ranije i ni od kapsula nisam dobila bubuljice ili slicne probleme.
Sto se tice kose, definitivno vidim i osecam promenu!
Dlaka je mnogo punija i divna na dodir i kosa definitivno brze raste.
Pojavilo mi se mnogo nove, "bebece" kose oko cela i na temenu, a duzina je prerasla neku famoznu duzinu iznad linije brusa odakle nije micala.
Najzadovoljnija sam njenom gustinom. I kad je ostavim prirodno, kovrdzavu, formiraju se prelepe lokne i kad je ispeglam nije slepljena ili tanka. O sjaju sami prosudite 😊


Sve u svemu, odlican napredak za samo mesec dana!
O konacnim utiscima pisacu vam kad bocicu zavrsim.

Gde kupiti? apoteke, Lilly drogerie
Cena: oko 1200 din
Puno poljubaca, 
Neda



No comments:

Post a Comment