Sunday, January 29, 2017

Kako stilizovati | Oversized šalovi

Hej! Dobro došli u još jedan "Kako stilizovati" tutorijal.
Mnogo mi se dopalo uređivanje prethodnog i jedva sam čekala da sa vama podelim inspiraciju za moj omiljeni akcesoar i "go to" komad za zimu (nosila bih ga i leti da mogu) - šal!
Iako nisam ljubitelj zime, ovaj detalj je ono čemu se uvek radujem. Svaki outfit učine modernijim, a dodatni + je što greju tokom ovih hladnih dana. Sigurna sam da svaka od vas ima bar jedan oversized šal, a ko nema - trk u kupovinu, sada su veliki hit. Evo i mojih ideja za stilizovanje!



Stilovi:




  • Jednobojni šalovi su uvek odličan i siguran izbor. Idu uz sve: šareni džemper, kaput ili jaknu u bilo kojoj boji i printu, zimsku haljinu uz čarape i čizmice... Ja najviše volim da krajnji izgled bude "naslagan". Zanimljiv džemper ili košulja, skinny farmerice, čizmice i duži kaput. Obožavam svetle šalove uz tamnije kapute i majice - i obrnuto.
Crveni ili bordo karmin uz šal nude ili crne boje je stil koji najvise praktikujem: akcentuje i najobičniji šal. Isto važi i za debele zimske džempere kojima nedostaje neki detalj ili boja: samo prebacite šal! Ukoliko pak ne volite debele džempere ili kapute i jedna ste od onih koja se ne odriče svojih tankih bluza i kožnih jakni ni tokom hladnih dana, oversized šal je odličan način da se ugrejete i budete moderni - istovremeno.





  • Printed šalovi su još jedan odličan način da razbijete monotoniju farmerke-majica.       Ukoliko niste ljubitelj jednobojnih šaleva, ovo je pravi izbor za vas. Posebno lepe zimske boje jesu bordo, siva, crvena i postoji mnogo šalova sa takvim bojama spojenim. Na vama je kakav ćete print izabrati. 


Naredni šal ste sigurni viđali po gradu - ukoliko jeste, možda ste videli mene, budući da ga imam i jedan mi je od omiljenih. Kombinujem ga uz praktično sve, jer su boje zaista sklopljene da se slažu i uz tamno i uz svetlo.
Oversized stil je odličan jer i sam način vezivanja šala može promeniti vaš outfit. Nonšalantno prebačen preko ramena ili leđa, uredno obmotan oko vrata - nebitno je. Ukoliko ste ljubiteljke sakoa i formalnih outfita, oversized šalevi mogu mu dodati chic izgled, a idu i uz najobičniju majicu koja tada vrlo lako postaje upadljivija.



Kako ih ne voleti?

Zapratite me na društvenim mrežama i blogu kako biste bili obavešteni o novom postu.
Do sledećeg čitanja!
Puno poljubaca,
Neda

No comments:

Post a Comment