Saturday, March 26, 2016

Favorites | Balzami za kosu

Ah ti mirisi, primamljive ambalaze, obecavajuce reci... Sve ono sto na privlaci da kupimo sampon i pored 3 neotvorena, balzam pored odlicnog koji imamo i pakovanje koje prosto vice nase ime.
Prethodnih godina nisam mnogo razmisljala o tome koje sampon da kupim i sta posle njega da koristim, ali, kao sto svi znamo, uploviti u svet foruma i blogova znaci i neizbezna promena dosadasnjeg rituala.




Moja kosa je prirodno kovrdzavo-talasasta, nefarbana, gusta ali sa tankom dlakom i dostize duzinu do lopatica.
Kako je uglavnom bez oblika kad je operem, cesto koristim peglu za kosu, pa je moja nega pojacana. Bas zbog toga, mogu reci da nije ostecena.
Buduci da moja najveca ljubav ide upravo proizvodima za kosu, nije ni cudo sto je prvi post obuhvatio upravo neke od tih proizvoda. Sa uzbudjenjem cu pisati svaki sledeci post i podeliti moje iskustvo sa vama, pa bez mnogo odugovlacenja, pocnimo!
 Prvi na listi je Orzene beer balzam. Iako je ovaj za farbanu kosu kakva moja nije, odgovara mi i sastav mu nije mnogo drukciji od balzama za ostecenu kosu - ima silikone koji mi ni najmanje ne smetaju i nema parabene i veoma je guste strukture. Mnogo godina sam ga koristila jer ga je moja mama iznova i iznova kupovala i zavolela, a ko i ne bi? Po mom misljenju veoma prijatnog mirisa, osvezavajuceg i intenzivnog, a nega koju pruza je zaista vrhunska. Odlicno zagladi dlaku i olaksava mi stilizovanje (uglavnom peglanje) kose, imam osecaj kao da zaista zastiti kosu i "ne da" da je ista osteti. Miris se dugo zadrazava i zato mu dajem jos jedan, dodatni +!
Cena: 206 dinara za 250 ml.
Sledeci je dobro poznati, Garnierov ultra doux balzam sa uljem avokada i maslacem. Koristila sam ga kad sam bila mladja i sad sam konacno obnovila kupovinu. Koristim ga za dubinsku hidrataciju (pokvasim kosu od usiju nadole, visak vode upijem peskirom i nanesem ovaj balzam. Ostavim ga da deluje oko sat vremena i onda operem kosu, ili ga u istom procesu nanesem na opranu kosu.) Osecaj koji daje mojoj kosi je izvrstan - zaista nahrani kosu koja je mekana, zivahna, oporavljena, nezna i sjajna.
Cena: 200+ dinara za 200ml.


Timotei je balzam Grckog "porekla", koji u sastavu ne sadrzi parabene. Predivan vocni miris i lepa hidratacija. Probala sam i sampon iz iste kolekcije ali nije prijao mojoj kosi koja se brzo masti, jer ju je izmastio jos brze. Medjutim, sa balzamom nemam problema i zaista prija mojoj kosi. Posto je na izmaku, cenu sam zaboravila, a kupljen je u Maxiju.

To je sve za danas, ukoliko imate neka pitanja ili sugestije (a i ako nemate ;) ), ostavite komentar!
:-*



No comments:

Post a Comment