Wednesday, March 30, 2016

Favorites | Maske za kosu

Sve devojke i zene zaljubljene u pakovanja za kosu, neka se zavale i uzivaju :)


Danas vam predstavljam moje top 3 maske za kosu, kao nadovezivanje na prethodni post o balzamima (regeneratorima) koji mozete procitati OVDE.

Prva na listi jeste bozanstvena L'oreal elseve Extraordinary Oil, a na internetu vlada odusevljenje i regeneratorom iz iste kolekcije koji (jos uvek) nisam imala prilike da isprobam. Ovu masku sam dobila na poklon i moram priznati da je veoma nova u mojoj rutini i da nezasluzeno stoji zanemarena u gomili slicnih preparata. Bez obzira na to, vec je u favoritima - nekad se dobri rezultati vide odmah!
Prvo sto mogu primetiti kod ove maske je luksuzan miris, mene podseca na parfem i prosto mu je nemoguce odoleti. Takodje, ovo pakovanje za kosu poseduje zlatne cestice koje takodje "vuku" kupca da bude njegovo, a koliko se one primete ne vidi se bas najbolje na slici ispod. Pakovanje je guste, meke strukture, podseca me na smesu za kolacice. Odlicno se razmazuje po kosi i veca kolicina je nece izmastiti. Efekat je odlican - zagladjena, mirisljiva i nahranjena kosa!



Sledeca na listi je Still Med i cokolada, vecini poznato proteinsko pakovanje kozmeticke kuce Stevan StillKLIK na njihovu facebook stranicu.


Ovu masku sam duuugo prizeljkivala i cekala sam da je pronadjem u velikom pakovanju (500ml) da ga kupim (pronadjen u Tempu).
Miris "ukusnog" meda i cokolade me tera da stalno otvaram pakovanje i mirisem ga cak i kad ga ne koristim taj dan.
Pakovanje je izdasno i sporo se trosi. Nije potrebna velika kolicina pakovanja prilikom tretmana, a ja ga ostavim na kosi 15ak minuta pre nego sto ga isperem. Ostavljala sam ga i duze, ali zbog proteina u sastavu ukruti kosu, te je do 15 minuta idealno drzati ga na kosi.
Gusce je od Lorealovog pakovanja i nije toliko kremasto.
Volim kada osetim taj efekat proteinskog pakovanja brzo jer mi to govori da nije slabo koncentrovan.
Kod ovog pakovanja mi se svidja sto zaista trenutno oporavi kosu nakon sto preteram sa koriscenjem pegle i sto se miris dugo zadrzava u kosi. Posto se nalazi u favoritima, svakako ne mogu reci da imam zamerke! 


Poslednje na listi je pakovanje koje se nalazi u kesici koje meni sluzi za dva pranja tretmana i to dobro natopljene kose.
Radi se o Balea pakovanju za kosu sa mirisom breskve i kokosa - KLIK na sajt DM drogerija za brzi pregled trenutnih popusta i akcija.
Ovo pakovanje koristim za dubinsku hidrataciju, dobro natopim kosu, a buduci da nema silikone, stavljam ga na celu duzinu, osim na sam koren glave. Kosu umotam u kesu, stavim zimsku kapicu preko glave i nakon sat vremena ispirem. 
Neznost i rastresitost kose u trenutku ispiranja je neverovatna, ne pamtim kad mi je kosa bila toliko mekana prilikom ispiranja. Medjutim, kad se osusila, primetila sam da krajevi nisu dovoljno nahranjeni te sam ih pokvasila i stavila regenerator (Garnier Goodbye Damage) i ostavila ga par minuta, pa isprala. Verujem da su silikoni ti koji su mi falili na krajevima, i u ovoj kombinaciji bili su pun pogodak. Medjutim, duzina, koja nije toliko suva je savrseno hidrirana.
Miris kose nakon ovog proizvoda je divan, a dominira miris breskve.
Redji je od prethodna dva pakovanja i velika kolicina zaista ne smeta - naprotiv! Veoma sam zadovoljna rezultatom i sigurno cu ponoviti kupovinu.
Ovaj proizovod ne bih preporucila devojkama sa izrazito suvom/ostecenom kosom, jer bez silikona ne "maskira" dovoljno krajeve. Svakako se mozete posluziti mojom metodom i staviti silikonsko pakovanje/balzam/ulje na krajeve. Duzina je dovoljno lepa i bez silikona, makar u mom slucaju.


To je sve za danas, hvala na paznji tokom ovog neplanirano dugog posta!
:-*





No comments:

Post a Comment