Wednesday, June 15, 2016

Revlon Unique 1 | recenzija

Cao svima! Danas cu vam preneti svoje iskustvo sa cuvenim Unique 1 proizvodima.



Ovaj set, koji cine sampon i leave-in prskalica sam porucila preko sajta http://www.prodajakozmetike.com/ na akciji i porudzbina je stigla u roku od 48h.

Sampon mi se cini kao jedan koji ce mi odgovarati u predstojecim letnjim mesecima kada kosu perem cesce i izlazem je suncevim zracima, hloru i morskoj vodi.
Posto sadrzi regenerator, kosu veoma omeksa ali i brze umasti, te ga preporucujem za svakodnevnu upotrebu. Ono sto mi se najvise dopada kod sampona je miris, elegantan, salonski. Efekat koji ostavlja na mojoj kosi jos uvek moram utvrditi, buduci da sam sampon koristila svega nekoliko puta, ali do sad sam primetila veliku zagladjenost i mekocu.

Sto se tice leave-in prskalice, svima dobro poznate, rezultati su odlicni kao i par godina ranije kada sam ga koristila. Kao i sampon, i leave-in ima odlican i postojan miris. Pre nego sto pocnem sa peglanjem kose (fen ne koristim), nanesem ovaj sprej. Kosu brze ispravim i cuvam krajeve od krzanja.

Celokupan utisak je odlican i radujem se koriscenju sampona u ovim letnjim mesecima koji dolaze, a leave-in ostaje proizvod ciju cu kupovinu ponavljati.
Preporucujem vam da gledate i ulovite akciju na sajtu na kom sam ja i uzivate. Poljubac!

No comments:

Post a Comment