Wednesday, January 18, 2017

Nivea Hairmilk | recenzija

Cao svima!
Za danas sam vam spremila post o jednom veoma primamljivom novitetu - Nivea hairmilk kolekciji!


Uglavnom nemam obicaj da kupujem Niveine proizvode za kosu, ali moram priznati da me u poslednje vreme pozitivno iznenadjuju, a Nivea long repair regenerator mi odlicno odgovara, te sam odlucila da probam i ovu, novu kolekciju.
Merkala sam je u drogerijama vec neko vreme i prvi razlog zasto sam htela da je imam je divan, originalni miris Nivea proizvoda - cist, svez, prijatan.
Decko je slusao kako bih zelela da probam ove proizvode pa me je iznenadio kupivsi mi ih! Odmah sam odlucila da ih isprobam...

Sampon mi se veoma dopada. Tokom ovih hladnih dana, kosa mi je suvlja nego obicno i konstantno trazi hidrataciju, a ovaj sampon je odlican za to. Omeksa kosu i da joj lep sjaj, ali primetila sam da mi se brze masti. Ne smeta mi to ako je rezultat hidrirana kosa!

Regenerator mi se takodje veoma svideo, a planiram da ga koristim za dubinsku hidrataciju i drzim minimum pola sata - sat. Isprobala sam ga nekoliko puta drzeci ga nekoliko minuta na kosi i rezultat mi se dopao i tako - omeksa, hidrira i da joj divan miris kom sam se i nadala. Na mojoj kosi se zadrzava prilicno dugo.

Preporucujem vam da probate ovu kolekciju i uverite se i sami!

Gde kupiti? Lilly, DM, veci supermarketi
Cena? Oba po ceni od oko 280 dinara

Do sledeceg citanja!
Neda

No comments:

Post a Comment